Inlägg: 1656267
Sv: Leksand IF - Brynäs IF 24/1 - 2015
Rossa: J kanske brödern W kan bli riktigt bra så småningom. Noran är inte rätt man att spela bulanhockey.
Svarskommentarer
Sv: Leksand IF - Brynäs IF 24/1 - 2015
Carl Lejonkräk: Sjukt att man skeppade Olden som har storleken & farten.
Bulan måste se över PPet, Djoos & Nordan där kladdar i snitt bort 1:30.
Bulan måste se över PPet, Djoos & Nordan där kladdar i snitt bort 1:30.
+ 1
Sv: Leksand IF - Brynäs IF 24/1 - 2015
Helt sjukt med domsluten igår och inte ett ljud om domarskandalen på sporten, där måste sånt komma ut! Nu blir det tufft att undvika kval!
+ 2