Inlägg: 1660296
Sv: Fansens värvning
Jajjen: Berör mig inte ett skvatt att som arbetslös bli huggen i ryggen med spydiga, syrliga kommentarer om att man som enkel supporter ska avkrävas bidra till att hålla en professionell elitförening under armarna...
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Fansens värvning
Clarence: "...att man som enkel supporter ska avkrävas bidra till att hålla en professionell elitförening under armarna"
Fantastisk kommentar!
+ 11
Sv: Fansens värvning
Clarence: Jaha, nu fick vi äntligen svaret på ditt griniga humör. En sysselsättning på dagarna kommer garanterat göra dig gladare :)
+ 1
Sv: Fansens värvning
Clarence: Alltså, elitföreningar kan ju bara vara elitföreningar på grund av att människor på olika sätt bidrar med pengar. Klubbarna har inte sedelpressar på kanslierna :)
+ 6