Inlägg: 1662825
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Powerfade: Du hade inte behövt exemplifiera med vare sig Sulku eller LJ, för att "bevisa" att utbildat yrkesfolk kan göra fel.
Det VET alla redan, men det är ju inte DET debatten gäller, eller...?
Gör vårt yrkesfolk så otroligt många och återkommande fel som du vill påskina?
Ett par exempel med komplicerade skador där mkt kan ha tillstött på vägen som läkarna rimligtvis inte kunnat förutsäga vid en första prognos, visar i stort sett inte på nånting som skulle bevisa din tes.
"Hur man sedan sköter all rehab lämnar en del utrymme för granskning. Är den optimal?"
Får väl medicinskt kunniga bedöma, tror inte att vare sig du eller jag är rätta personerna att sitta här och tala om för dom när dom gör fel eller rätt.
Det VET alla redan, men det är ju inte DET debatten gäller, eller...?
Gör vårt yrkesfolk så otroligt många och återkommande fel som du vill påskina?
Ett par exempel med komplicerade skador där mkt kan ha tillstött på vägen som läkarna rimligtvis inte kunnat förutsäga vid en första prognos, visar i stort sett inte på nånting som skulle bevisa din tes.
"Hur man sedan sköter all rehab lämnar en del utrymme för granskning. Är den optimal?"
Får väl medicinskt kunniga bedöma, tror inte att vare sig du eller jag är rätta personerna att sitta här och tala om för dom när dom gör fel eller rätt.
När det gäller Ollas så måste Brynäs läkare lastas för att ha gjort en så grov felbedömning om Ollas status. När 30 minuters spel förändrar "spelklar" till borta för säsongen. Man har alltså missat grovt i bedömningen.
Hur man sedan sköter all rehab lämnar en del utrymme för granskning. Är den optimal?