Inlägg: 1662839
Sv: A proposito de nada
Tycker att det är ganska lustigt att vårt forum har en tendens att fyllas med en massa innehållslöst dravel för att någon vill tillämpa sina kunskaper ur Retorik for dummies
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Du får väl försöka höja nivån då, och imponera på oss med dina enormt intressanta synpunkter som du förmodligen brukar tillämpa vid dina innehållsrika föreläsningar och som saknar all form av dravel...
+ 1