Inlägg: 1662844
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Powerfade: Brynäs är bäst på allt...vet du inte det?! Om inte..borde någon här har bankat in det i huvudet på dig vid det här laget;-)
Sv: A proposito de nada
Powerfade: Skitsnack.
Inte ens dina 3 exempel visar på nåt mönster som bevisar att våra läkare inte skulle ha nån större framgång i sitt prognostiserande av läktiden för skadorna.
Så låt oss slippa dina ev gliringar, spar dom isf till de tillfällen när dom har fog för sig.
Inte ens dina 3 exempel visar på nåt mönster som bevisar att våra läkare inte skulle ha nån större framgång i sitt prognostiserande av läktiden för skadorna.
Så låt oss slippa dina ev gliringar, spar dom isf till de tillfällen när dom har fog för sig.
Alltså. Om jag eller nån annan skickar en gliring sett till alla felaktiga prognoser vi fått genom åren så borde vi få slippa ditt evinnerliga tjat och att "de" minsann vet bättre än oss.
Dessvärre utan större framgång i sina prognoser....