Inlägg: 1662997
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Man skulle låtit honom testa, men inte i den utsträckning man gjorde.
Gpr man sönder så pass att hela säsongen förstörs så var det inte skoskav han hade.
Gpr man sönder så pass att hela säsongen förstörs så var det inte skoskav han hade.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Huge: Det som man sätter frågetecken för kring Ollas är att han gjorde comeback efter allvarligare skada och spelade två matcher på två dagar direkt...
+ 3
Och om nu alla tecken visade att Ollas var tillräckligt återställd för att kunna spela och Ollas själv kände sig fräsch och redo för spel, menar du att man då borde ha avvaktat ytterligare tid?
Isf HUR lång tid?
Hela ditt resonemang bygger ju på att dom borde ha bestämt sig med ditt facit i hand, ingenting annat.
Och då spelar det ingen roll att läkarna själva i efterhand medger att dom kanske borde ha väntat lite längre.
Med facit i hand, som sagt, då är allt jävligt lätt på läktarläkarnas mottagning där du verkar jobba...