Inlägg: 1663653
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bifbiffen: Hur står det till med läsförståelse, Biffen? Svårt att ange källor när man har en känsla av någonting. Behövs inte heller.
Lite skillnad mot dina tvärsäkra påståenden om att i "väldigt många" fall så har det ställts fel diagnoser. Så vad var ditt svar nu då? Vad är "väldigt många" för dig?
Känns lite som du sitter i en sandlåda och är osams med någon: "Nä. Tänker inte. Ni får leta reda själva på om mina fakta stämmer. Jag behöver inte".
Lite skillnad mot dina tvärsäkra påståenden om att i "väldigt många" fall så har det ställts fel diagnoser. Så vad var ditt svar nu då? Vad är "väldigt många" för dig?
Känns lite som du sitter i en sandlåda och är osams med någon: "Nä. Tänker inte. Ni får leta reda själva på om mina fakta stämmer. Jag behöver inte".
Redigerad kommentar
+ 4
Bifoga gärna en källa när du gör ett sådant antagande.