Inlägg: 1663663
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: känsla, åsikt kalla det vad du vill. Vad bygger du din känsla på? Källa?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bifbiffen: Apropå känslor, så har jag en känsla av att du bytt nick och nu kallar dig för nåt annat än tidigare.
Som sagt, bara en känsla och inget jag kan verifiera med en länk eller så.
Är jag rätt ute, eller...?
Som sagt, bara en känsla och inget jag kan verifiera med en länk eller så.
Är jag rätt ute, eller...?