Inlägg: 1663750
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Inte. Det var ju bara en känsla. Då behöver man ju inte backa upp med källa.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bifbiffen: Om du nu har en "känsla" så måste du antingen:
1) Vara medicinskt kunnig själv och ha kunskap och erfarenhet av att bedöma läkningstiden på idrottskador.
2) Du går på uttalanden från läkarna där dom lovat en viss läkningstid, som sen visat sig vara tokfel.
Vilket av alternativen gäller dig och grunden för din känsla?
1) Vara medicinskt kunnig själv och ha kunskap och erfarenhet av att bedöma läkningstiden på idrottskador.
2) Du går på uttalanden från läkarna där dom lovat en viss läkningstid, som sen visat sig vara tokfel.
Vilket av alternativen gäller dig och grunden för din känsla?