Inlägg: 1663751
Sv: A proposito de nada
Bratwursten: Så om man inte använder dessa orden "känsla" "tror" "en aning" osv så får man inte påstå saker utan källa? Herregud
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bifbiffen: Får? Det finns inga förbud. Vem har påstått det? Du är ju inget trovärdig när du lägger fram ditt påstående som fakta och sen inte vill eller kan backa upp det. Herrejösses vad svårt det ska vara att begripa.
Tycker någon annan som du tycker du?
Tycker någon annan som du tycker du?