Inlägg: 1663854
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: då väljer jag att tycka att bedömningarna blivit fel väldigt många gånger
Redigerad kommentar
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Det intressanta var att främst Huge ville ha exempel på fall där skadetiden blivit längre än väntat så att HAN kunde göra en bedömning.
Så.. UTAN mer på fötterna än någon annan här skall HAN göra en bedömning om det tagit längre tid än vänrat eller om läkarens bedömning är felaktig?
Dackell skulle missa några matcher var den sista prognosen man fick från läkarhåll.
Jag väntar fortfarande på hans comeback ;)
Så.. UTAN mer på fötterna än någon annan här skall HAN göra en bedömning om det tagit längre tid än vänrat eller om läkarens bedömning är felaktig?
Dackell skulle missa några matcher var den sista prognosen man fick från läkarhåll.
Jag väntar fortfarande på hans comeback ;)
+ 5
Jag tycker jag bidrog till att diskussionen gick överstyr. För min del kan vi släppa den och fokusera på gameday.
Bifbiffen, då får absolut påstå vad du vill. Alla får också ifrågasätta det du skriver och be dig backa upp med fakta. Det står dig så klart fritt att välja att inte göra det.
Och det är allt jag har att säga om den saken.