Inlägg: 1669174
Sv: A proposito de nada
Difiplinnämnden har gjort det igen...Sörensen stängs alltså INTE av efter en armbågstackling mot huvudet utanför spelet..
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
bifhjärta: Det är inget annat än skandal. Hade det gällt en av de "busar" som tex Ledin eller nån annan så hade det helt klart blivit ett par matcher.
Men DIF åker ut imorgon ändå...
Men DIF åker ut imorgon ändå...
+ 5