Inlägg: 1669199
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Kung han är!
"Jag brinner för Brynäs IF och ska jag vinna SM-guld vill jag vinna med Brynäs, och inget annat lag."
"Jag brinner för Brynäs IF och ska jag vinna SM-guld vill jag vinna med Brynäs, och inget annat lag."
+ 5
Sv: A proposito de nada
Jag är en Gävle-kille så det är klart att jag vill spela kvar i Brynäs, det känns riktigt bra att vi har kommit till en lösning. Det kändes verkligen i magen att jag ville vara kvar, och jag har svårt att se mig själv spela någon annanstans. Jag brinner för Brynäs IF och ska jag vinna SM-guld vill jag vinna med Brynäs, och inget annat lag.
KUNG!
+ 10
Nästa steg är att göra klart med Bulan/Petter, borde vara ytterligare en faktor som underlättar för Scott/Sweatt i deras val, om dom inte får nåt monsterbud utifrån som är svårt att tacka nej till.
Har en känsla av att BZ i allmänhet får det lättare att signa både gamla och nya spelare med Bulan/Petter som redan klara.