Inlägg: 1669224
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe:Va jag hört är Scott klar men Sweatt sagt upp sitt kontrakt han vill förhandla till sig högre lön!har även hört att dom ska lägga mycket krut på att få hem larsson, men det tror jag dom inte fixar!
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
faceoff: Jag ser hellre att man satsar på en BRA back för PP. Brynäs gör på tok för lite backmål. En skottvillig back som träffar mål skulle ge vårt pp en extra dimension.
+ 2