Inlägg: 1670015
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Känslan efter två perioder men även med förra matchen i åtanke så känns det som att det som (det är nu) avgör är att vi framförallt faller på att vi inte har en Salmela och Rajala.
De två stora prio-na till nästa säsong måste vara att få in en ny Gunde. Samt en ny offensiv spelare som kan göra det oväntade likt Rajala.
För i spelet är vi minst lika bra men tyvärr är det bara inse att vi faller på de tråkigare bitarna.
Men än är det inte över.
De två stora prio-na till nästa säsong måste vara att få in en ny Gunde. Samt en ny offensiv spelare som kan göra det oväntade likt Rajala.
För i spelet är vi minst lika bra men tyvärr är det bara inse att vi faller på de tråkigare bitarna.
Men än är det inte över.
Mår dåligt av människor som du, som sitter bakom en datorskärm och är så pass tuff.
Bara hoppas att moderator ser det så du blir bannad.