Inlägg: 1670019
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Pettisbif: Fattar inte ens hur du orkar vara så jävla negativ?
Folk som är så jävla negativa och pessimistiska - kan ni svara mig på hur det är att se en hockeymatch med era ögon? Måste vara så jävla tråkigt.
Folk som är så jävla negativa och pessimistiska - kan ni svara mig på hur det är att se en hockeymatch med era ögon? Måste vara så jävla tråkigt.
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Pettisbif: Fast det är ju din bästa period – säsongsuppehåll. Då kan du spekulera hejvilt med dina laguppställningar.
Du har ju trots allt "varit med i A-laget" - du borde ju ha grym insyn.
Gå och lägg dig nu. I morgon vaknar du upp bannad.
Redigerad kommentar
+ 1