Inlägg: 1670232
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Bratwursten: Jag vill bärsa ! Skit att jag kör med vit arbetsvecka :)
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Davey_22:
stort grattis till Brynäs! Riktigt starkt att slå ut Färjestad på bortaplan, trodde jag inte.
Helt klart förtjänar ni bärs och fest efter denna mini-bragd. Det tycker jag. Väldigt imponerande av er, och hur det än går så kan ni vara riktigt nöjda med er säsong.
GRATTIS, OCH HA EN BRA FEST GRABBAR! NI FIXADE DET!
+ 10