Inlägg: 1670239
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Sven Sewage: Över förväntan med den trupp och alla skador vi har och har haft så jag är då nöjd som fan med kvartsfinal. hoppas också vi kan bjuda på hyfsat motstånd och rolig hockey:))
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Sven Sewage: Tack för det,Sven. Man får ta några extra bärs på Fredag :)
Det blir tungt tungt att rå på Skellefteå,men förhoppningsvis ska vi kunna bjuda upp till dans.
Davey_22:
stort grattis till Brynäs! Riktigt starkt att slå ut Färjestad på bortaplan, trodde jag inte.
Helt klart förtjänar ni bärs och fest efter denna mini-bragd. Det tycker jag. Väldigt imponerande av er, och hur det än går så kan ni vara riktigt nöjda med er säsong.
GRATTIS, OCH HA EN BRA FEST GRABBAR! NI FIXADE DET!