Inlägg: 1670509
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Precis bokat 2 biljetter på K1. På lördag åker jag och farsan 60 mil upp från Göteborg. Forza Brynäs, nu fyller vi arenan!
+ 10
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Och till alla andra som inte kan åka upp, betala en symbolisk matchbiljett till fansens spelare. Jag kan inte åka men slänger in 300 spänn som hjälp inför nästa nybygge!
någon kanske kan lägga upp swish nr?
+ 3