Inlägg: 1670669
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Brynäsgubbe: Haha njaee kommer väl inte vara lika illa som det brukar vara..nu spelar vi ju verkligen på lånad tid..är det någon som har några förväntningar? Om vi däremot skulle vinna imorgon på nåt sätt...då skruvas kraven upp direkt;)
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
bifhjärta: De enda förväntningar jag har är att Brynäs kommer försälja sig dyrt. Hur långt det räcker får vi se.
FORZA BRYNÄS !!!!
FORZA BRYNÄS !!!!
+ 2