Inlägg: 1671061
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Zappaholic: Klart att det är Widing som gör mål. Bedrövligt att vi ska behöva ha dom här domarna genom hela serien😠😠😠
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Fattar inte att vi har varit så jävla ineffektiva under hela säsongen. Är det någon som har koll på i hur många matcher vi gjort 4 mål eller fler?
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
70 Rodrigues:
Väntanu??? Blir vi fast med dom här domarna hela serien??? WTF??
Väntanu??? Blir vi fast med dom här domarna hela serien??? WTF??
+ 1