Inlägg: 1671416
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Någon som kan rekommendera något lunchställe inne i Gävle stad? Ska upp från Göteborg imorgon och tänkte käka lunch mellan J20s match och A-lagets.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Brynäslegenden:
I närheten av torget är ett ställe med mexicanskt käk, vet inte vad det heter men maten är god!
+ 1
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Brynäslegenden:
Lunchställe på en lördag känner jag kan bli problem.
Piggen är väl stängt på helgen och churchstreet...har det öppnat vid lunch?
Nian då, men i trökigaste laget.
Lunchställe på en lördag känner jag kan bli problem.
Piggen är väl stängt på helgen och churchstreet...har det öppnat vid lunch?
Nian då, men i trökigaste laget.