Inlägg: 1673167
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Enaranger:"Det vore bra om vi kunde göra första målet i kväll.
Jag får det till att vi släppt in första målet i 10 raka matcher nu.
Ändå har "vi varit med" i princip alla de matcherna."
Ja, jag har suttit å tänkt varje match: Kan vi snälla få första målet? Då kan vi jobba för det. Men varje jävla gång så får motståndarna in nåt skitmål
Jag får det till att vi släppt in första målet i 10 raka matcher nu.
Ändå har "vi varit med" i princip alla de matcherna."
Ja, jag har suttit å tänkt varje match: Kan vi snälla få första målet? Då kan vi jobba för det. Men varje jävla gång så får motståndarna in nåt skitmål
Jag får det till att vi släppt in första målet i 10 raka matcher nu.
Ändå har "vi varit med" i princip alla de matcherna.