Inlägg: 1673634
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
"Nu är Brynäs säsong över. En säsong som var på väg mot ett stort misslyckande men som slutade som en normal Brynässäsong: utslaget i kvartsfinalen. Bara en gång på de femton senaste åren har Gävlelaget tagit sig förbi en kvartsfinal, guldåret 2012."
Ett makalöst dåligt facit, tyvärr. Att vi aldrig ens kan utmana i kvarten utan alltid blir utskåpade gör inte saken bättre. Brynäs verkar lite halvnöjda att ligga och hovra i SHL som ett mittenlag. Trist för oss fans... Brynäs borde vara ett lag som ska utmana mer och bättre.
Ett makalöst dåligt facit, tyvärr. Att vi aldrig ens kan utmana i kvarten utan alltid blir utskåpade gör inte saken bättre. Brynäs verkar lite halvnöjda att ligga och hovra i SHL som ett mittenlag. Trist för oss fans... Brynäs borde vara ett lag som ska utmana mer och bättre.
Länkar:
Skellefteå är laget att slå även i år... | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Skellefteå är laget att slå även i år... | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet