Inlägg: 1675606
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Steenm: intressanta är ju dock att Garpenlöv ses som den mest klarsynta och "analytikern" i Aftonbladets hockeysändningar, säger ganska mycket, jag tycker även jag att han är den minst inkompetente, hans konkurrens om titeln som minst inkompetent är inte skyhög dock, tänker på Tomas Ros...
+ 5
Sv: A proposito de nada
Steenm:
Killen är ju inte riktigt funtad! Man ska kvalificera sig på sportsliga grunder. Punkt!
Killen är ju inte riktigt funtad! Man ska kvalificera sig på sportsliga grunder. Punkt!
+ 4
Sv: A proposito de nada
Steenm:
Är det något lag jag skulle vilja ge ett SHL-wildcard, är det till Leksand.
"man kan ifrågasätta att man kan åka ur SHL på grund av dålig ekonomi – varför ska man då inte kunna gå upp till SHL om man har en ekonomi i balans plus en arena som motsvarar kraven?"
Tål att tänkas på.
/ Garpenlöv
Denna logik är ju helt underbar.....
Redigerad kommentar
+ 3
HAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!
Han blir mer och mer dement, där där människan. Herre-gud.