Inlägg: 1675609
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Johan Norrström: Du och andra Garpenkritiker verkar i det här fallet ha väldigt dålig läsförståelse.
Han säger uttryckligen i artikeln att han vill att kvalificering ska ske på sportsliga grunder, men OM han fick ge nåt lag ett wild card så skulle det vara till Leksand.
Som brynäsare är det väl isf bara att stämma in, det är ju dom matcherna som vår kassör och även fansen säkert uppskattar mest.
Pinsam rubrik dock, den ljuger ju och säger inte sanningen och det Garpen vill få fram.
Han säger uttryckligen i artikeln att han vill att kvalificering ska ske på sportsliga grunder, men OM han fick ge nåt lag ett wild card så skulle det vara till Leksand.
Som brynäsare är det väl isf bara att stämma in, det är ju dom matcherna som vår kassör och även fansen säkert uppskattar mest.
Pinsam rubrik dock, den ljuger ju och säger inte sanningen och det Garpen vill få fram.
Killen är ju inte riktigt funtad! Man ska kvalificera sig på sportsliga grunder. Punkt!