Inlägg: 1676301
Sv: A proposito de nada
Davey_22: nu siktar ju inte vi på att få en repris på denna säsong å hamna i botten av tabellen (hoppas jag). Så därför behövs inga räddningsplank 😈
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
alwenm: I min mening är det alltid skönt med sådana lag. Varför skulle jag vilja få upp ett lag som på sikt kan växa förbi Brynäs?
65% beläggning i Gavlerinken är oroväckande.
+ 1