Inlägg: 1676304
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey_22: 65% beläggning betyder ju att det finns massor av stolar att kvar att sälja, potentiella intäkter. Värre om vi haft en beläggning på 100% för då hade vi inte haft möjligheter att sälja fler biljetter.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Davey_22: ja det har du ju rätt i. Men vi lär inte öka beläggningen med rögle som motståndare en vanlig tisdagskväll
alwenm: I min mening är det alltid skönt med sådana lag. Varför skulle jag vilja få upp ett lag som på sikt kan växa förbi Brynäs?
65% beläggning i Gavlerinken är oroväckande.