Inlägg: 1676332
Sv: A proposito de nada
Davey_22: 65% beläggning betyder ju att det finns massor av stolar att kvar att sälja, potentiella intäkter. Värre om vi haft en beläggning på 100% för då hade vi inte haft möjligheter att sälja fler biljetter.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Carl Lejonkräk: Hade våran publikkapacitet varit 5100 (som vårat publiksnitt är) då hade 100% beläggning varit annorlunda.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Carl Lejonkräk: Sant. Örebro är i den sitsen. Dom kommer ha oerhört svårt att växa ytterligare.
+ 1