Inlägg: 1686335
Sv: A proposito de nada
70 Rodrigues:Riktigt bra värvning enligt mig. Jag hade gärna sett honom i Brynäs.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Hade kanske inte varit så lyckat för vare sig Dansk, Sandström och Brynäs i nuläget.
Tror att han hellre slåss om förstaspaden i Rögle än fightas med Sandström om andraspaden, vilket han väl i princip isf tvingas göra i Brynäs.
Tror att han hellre slåss om förstaspaden i Rögle än fightas med Sandström om andraspaden, vilket han väl i princip isf tvingas göra i Brynäs.
Redigerad kommentar