Inlägg: 1687579
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Brynäsgubbe: Jag är helt överygad att Brynäs förlorade budgivning vilket man i precis alltid gör. Jag var nöjd med att Sundlöv försvann. Brynäs stora problem är att man i princip aldrig har ett tillräckligt bra lag för att ta sig upp från bottenträsket, vilket också många ledare i Brynäs bekräftar. Det BZ har visat hittills känns bara som en stor besvikelse. Vi kan inte diskutera 8:e backar, vi behöver 1.e forwards och 1:a backar för att kunna lyfta.
+ 6
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Brynäsgubbe: Ja. Dom har inga spelare från förra säsongen som redan kostar mycket. Dom skulle dessutom höja sin spelarbudget.