Inlägg: 1687581
Svarskommentarer
kennys: "Jag är helt överygad att Brynäs förlorade budgivning vilket man i precis alltid gör. Jag var nöjd med att Sundlöv försvann. Brynäs stora problem är att man i princip aldrig har ett tillräckligt bra lag för att ta sig upp från bottenträsket, vilket också många ledare i Brynäs bekräftar. Det BZ har visat hittills känns bara som en stor besvikelse. Vi kan inte diskutera 8:e backar, vi behöver 1.e forwards och 1:a backar för att kunna lyfta"
Mycket bra skrivet!
Fan, med den insyn du måste ha i förhandlingarna så har du ändå missat att vi vann dragkamperna om både Rödin och Nick Johnson. För att nämna ett par rykande aktuella fall.
Märkligt att du missat det....
kennys: Vi kanske förlorade budgivningen men inte för att Brynäs har det sämre ställt rent ekonomiskt än Modo. Antagligen ville Wilson ha mer än vad Brynäs var villiga att ge honom. Förhoppningsvis har vi något bättre på gång. Nu vet vi åtminstone vilken "skicklighetsnivå" Bengtzén letar på.
Tanken att en spelare kanske valt ett annat lag av ekonomiska, sociala eller spelmässiga skäl är fullständigt otänkbart för dessa "experter"
Det svartvita svartmålande resonemanget är nåt som ingår i sjukdomsbilden.
Brynäsgubbe: Jag är helt överygad att Brynäs förlorade budgivning vilket man i precis alltid gör. Jag var nöjd med att Sundlöv försvann. Brynäs stora problem är att man i princip aldrig har ett tillräckligt bra lag för att ta sig upp från bottenträsket, vilket också många ledare i Brynäs bekräftar. Det BZ har visat hittills känns bara som en stor besvikelse. Vi kan inte diskutera 8:e backar, vi behöver 1.e forwards och 1:a backar för att kunna lyfta.