Inlägg: 1688234
Sv: A proposito de nada
Lunkan: tänk om brynäs kunnat värva Bill sweatt. Det nyförvärvet hade ju ingen kunnat klaga på. Han var ju minst sagt välscoutad...
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Haha....
Sweatt nyförvärv.... Det är nog bara du som tycker det.
I dagligt tal då, eller i principiell mening?
Sweatt nyförvärv.... Det är nog bara du som tycker det.
I dagligt tal då, eller i principiell mening?