Inlägg: 1689894
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Johan Norrström: Arizona har väl gjort sig av med de flesta bättre spelarna utom Ekman-Larsson så jag tycker det känns som det är ett lag som är bland de lättare att slå sig in i nu.
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Bellman 6,0:
Det var just det vi menade. Att det av den anledningen var lite för bra. Vi vill ju behålla Lööke några säsonger.
Det var just det vi menade. Att det av den anledningen var lite för bra. Vi vill ju behålla Lööke några säsonger.
+ 3