Inlägg: 1690628
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Kopparjimmie: Jävla idiotuttalande från Sundqvist!
Är ganska säker på att Djoos inte menat det så. Skulle det vara menat så är han mer än lovligt dum.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Kopparjimmie: Är den sidan ens legit? Tror inte ett dugg på det där uttalandet.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Kopparjimmie: Vet inte hur man ska tolka detta, men om man utgår från vad Sundqvist säger så ska Djoos aldrig visa sig i närheten av Gavlerinken och Brynäs IF om han (Djoos) sen syftar på att han inte blev omhändertagen och inte fick chansen i Brynäs så ska han sluta spela hockey för dom chanser han fick i Brynäs får han ingen annanstans! 😡😡😡
+ 5