Inlägg: 1690624
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Kopparjimmie:
Kan omöjligen stämma, TJ dementerar;
– Det har påståtts, bland annat från Sportbladets experter, att vi var dåligt tränade och att det har fuskats med förberedelser. Har man tänkt igenom det påståendet? Här pratar vi SHL-nivå med välutbildade tränare, ledare och fysansvariga. Inget lag på den här nivån är dåligt tränade eller dåligt förbredda. De sakerna kan man sluta diskutera.
Men finns det inte skillnader i kvalitet på träning och taktik i tolv olika SHL-lag?
– Skillnader finnns det absolut och man gör saker på olika sätt, men det blir så krasst.
Sv: A proposito de nada
Kopparjimmie: Tja, hade han spelat i Saik förra säsongen hade det inte blivit många minuter på isen för honom. I Skellefteå kan han knappast leva på efternamnet...
+ 5
Sv: A proposito de nada
Kopparjimmie: Nästan, ja.....
Finns väl isf sämre lag att spela i, efter Brynäs.
Inget att säga om det, mer än att det låter vettigt....👊😎
Finns väl isf sämre lag att spela i, efter Brynäs.
Inget att säga om det, mer än att det låter vettigt....👊😎
Oskar Sundqvist: "Christian Djoos säger att han nästan önskar att han hade spelat i Skellefteå i stället för Brynäs"
Redigerad kommentar