Inlägg: 1690629
Sv: A proposito de nada
Kopparjimmie: Tja, hade han spelat i Saik förra säsongen hade det inte blivit många minuter på isen för honom. I Skellefteå kan han knappast leva på efternamnet...
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
munkas: Nja, saik har historiskt visat oerhört stort tålamod med defensivt svaga backar med offensiv potential. Dessutom kanske han med deras offensiv och sevc kunnat prestera bättre.
När han väl kommit över till andra sidan så önskar han säkert inte att han spelat för saik. Inget lag har väl varit i närheten av att ha exporterar så många som inte är i närheten av att platsa i NHL.
När han väl kommit över till andra sidan så önskar han säkert inte att han spelat för saik. Inget lag har väl varit i närheten av att ha exporterar så många som inte är i närheten av att platsa i NHL.