Inlägg: 1690723
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Enaranger: Vettefan om han är i Nordans prisklass. Jag gissar på att han är mycket dyrare. Inte minst med tanke på att 3 SHL-klubbar var ute efter honom enligt denna tweet.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Skrubben: GD hade någon lönlista förrut och Nordan hade en av toplönerna i Brynäs, tror inte Vrana är mycket dyrare