Inlägg: 1691214
Sv: A proposito de nada
dreamland: Förstår inte att så många blir uppretade på Bills uttalande, är väl ingen hemlighet att BIFs satsning mot topp 4:a i Sverige avtog för många år sedan.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Rossa: "är väl ingen hemlighet att BIFs satsning mot topp 4:a i Sverige avtog för många år sedan."
Hur många år sedan då? För inte mindre än 1 år och 4 månader sedan hamnade Brynäs på fjärde plats i tabellen. Så ditt snack är ren bullshit.
Hur många år sedan då? För inte mindre än 1 år och 4 månader sedan hamnade Brynäs på fjärde plats i tabellen. Så ditt snack är ren bullshit.
+ 8