Inlägg: 1691690
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Varför tror du att Zanetti blir en succe'? Varför tror du att Felix ska ta över som förstemålis vid jul? Det låter för mig som vilda fantasier..
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Carl Lejonkräk:
Vilda fantasier och Petisbif är väl i stort sätt synonymt.
Vilda fantasier och Petisbif är väl i stort sätt synonymt.
+ 5
Sv: A proposito de nada
Carl Lejonkräk: Det beror väl på vad man lägger in i begreppet succé. Om Zanetti går in på 6 backar,håller hygglig SHL-klass och kan krydda med lite fina tacklingar och nån fight så är han i alla fall en succé i min bok.
+ 2