Inlägg: 1692687
Sv: Svarta mot Vita - Försäsong 2015
Davey_22: Svårt egentligen att ranka Scott,Sweatt och Rödin men Sweatt var min favorit och han växte ju längre hela tiden. Rödin är stundtals briljant och stundtals klappkass men som sagt svårt att ranka.
Svarskommentarer
Sv: Svarta mot Vita - Försäsong 2015
Carl Lejonkräk: Ja,grymt vassa spelare allihopa. Jag personligen håller Rödin högst av de tre,men Sweatt kunde stundtals vara kanske SHL's mest sevärda spelare,när han hade en toppkväll.
Tycker Rödin har lite mer verktyg i lådan bara.