Inlägg: 1692692
Sv: Svarta mot Vita - Försäsong 2015
Davey_22: Går inte att ranka dessa herrar, alla tre var grymma förra säsongen och kompletterade varandra jävligt bra. Hade Rödin lämnat och Sweatt stannat så hade folk skrivit att det var Scott och Sweatt som gjorde Rödin bra.
Svarskommentarer
Sv: Svarta mot Vita - Försäsong 2015
Skellefteå sit the fuck down. :)
Länkar:
6 000 personer såg Brynäs stjärnmöte | Brynäs | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
6 000 personer såg Brynäs stjärnmöte | Brynäs | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
+ 5