Inlägg: 1695324
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Kopparjimmie:
Vet att jag får mothugg nu men jag skulle vilja säga att det är tjänstefel av BZ att inte ännu värvat backar. Serien har inte ens börjat och vi har 2 el 3 borta. Föga oväntat egentligen.
Det behöva två backar tom.
Det är ofattbart faktiskt !
Vet att jag får mothugg nu men jag skulle vilja säga att det är tjänstefel av BZ att inte ännu värvat backar. Serien har inte ens börjat och vi har 2 el 3 borta. Föga oväntat egentligen.
Det behöva två backar tom.
Det är ofattbart faktiskt !
+ 4
Sv: A proposito de nada
Så nu har vi alltså TREEE skadade backar: Bertilsson, Sunken och Kihlström.. sedan har vi en back som inte värvats ännu, känns lovande det här att ha fyra backar borta redan nu :)
+ 4