Inlägg: 1695328
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jaken:Kul för lucas karlsson, han lär få spela mycket med a-laget denna säsongen kan jag tänka mig :p
+ 4
Sv: A proposito de nada
Jaken: Tjänstefel? Har du hans arbetsbeskrivning framför dig?
Jag tror det är så att Kilas och Sundqvist tar inga risker, de hade möjligen kunnat spela om det var seriematch. Bertilsson på väg tillbaka.
Sen håller jag med om att det börjar brinna i knutarna vad gäller att få in en ny back. Någon som vet när NHL-camperna är slut?
Jag tror det är så att Kilas och Sundqvist tar inga risker, de hade möjligen kunnat spela om det var seriematch. Bertilsson på väg tillbaka.
Sen håller jag med om att det börjar brinna i knutarna vad gäller att få in en ny back. Någon som vet när NHL-camperna är slut?
+ 2
Vet att jag får mothugg nu men jag skulle vilja säga att det är tjänstefel av BZ att inte ännu värvat backar. Serien har inte ens börjat och vi har 2 el 3 borta. Föga oväntat egentligen.
Det behöva två backar tom.
Det är ofattbart faktiskt !