Inlägg: 1695381
Sv: A proposito de nada
Johan Norrström: Jo, tro mig, jag är en daglig humorist. Dock - i åsyftat inlägg är jag nog beredd stå på mig i åsikten att initierat mediafolk nog trots allt har mer tillförlitligt på fötterna i sina tips än vad vi HS-tyckare har.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
ellis: Du får väl scrolla ner i Luleås forum och titta hur rätt de hade. Väldigt imponerande siffror av så initierade människor.
Sv: A proposito de nada
ellis:
Jo jag har hört att gravhumor ska roa vissa. :) Tycker nog ändå att det är anmärkningsvärt att du förlitar dig mer på utomstående mediafolk än exempelvis klubbens sportchef och tränare.
Jo jag har hört att gravhumor ska roa vissa. :) Tycker nog ändå att det är anmärkningsvärt att du förlitar dig mer på utomstående mediafolk än exempelvis klubbens sportchef och tränare.