Inlägg: 1695388
Sv: A proposito de nada
ellis: Du får väl scrolla ner i Luleås forum och titta hur rätt de hade. Väldigt imponerande siffror av så initierade människor.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic:
Jo man böjer sig verkligen ödmjukt för Sverige ishockeyorakel. De tippar verkligen med en otäck precision.
Jo man böjer sig verkligen ödmjukt för Sverige ishockeyorakel. De tippar verkligen med en otäck precision.