Inlägg: 1695463
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: David Deutsch är en lovande talang som spelar i juniorlandslagen. Otroligt tråkigt att tappa honom. Vad det beror på kan vi dock ej veta.
Men med en sån bra talangfabrik som det lyfts fram att vi har borde ju spelare snarare byta till oss, inte från oss. Nyfiken till anledningen är man absolut.
Nu har vi en spelare i 98 landslaget (boqvist) och ingen spelare i 99 landslaget.
Men med en sån bra talangfabrik som det lyfts fram att vi har borde ju spelare snarare byta till oss, inte från oss. Nyfiken till anledningen är man absolut.
Nu har vi en spelare i 98 landslaget (boqvist) och ingen spelare i 99 landslaget.
Hur vet man redan nu vilka juniorer som kommer att hålla måttet (och inte göra det)? För 1 år sedan var det ingen som nämnde Deutsch som en potentiell A-lagsspelare 14/15.