Inlägg: 1695467
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Stende89: Så här är det och har varit under många år. Spelare utifrån särbehandlas alltid av Brynäs. Spelare från länet tas för givet av ledningen och kommer i andra hand. Äntligen en lokal spelare som agerar och visar för andra att det finns alternativ.
Sv: A proposito de nada
Stende89:
Pappan är missnöjd med att sonen inte fick kontrakt och så pushar han andre sonen att flytta. Svårare än så är det inte.
Deutch är ju heller inte ett klassiskt Brynästan och då går andra klassiska efternamn före.....
Allmänt känt Brynäs fenomen !
Pappan är missnöjd med att sonen inte fick kontrakt och så pushar han andre sonen att flytta. Svårare än så är det inte.
Deutch är ju heller inte ett klassiskt Brynästan och då går andra klassiska efternamn före.....
Allmänt känt Brynäs fenomen !
+ 3
Sv: A proposito de nada
Stende89: Enligt artikel i Gävlepressen så skulle han vara 7:e back och kände att han behövde flytta för att utvecklas.
Men med en sån bra talangfabrik som det lyfts fram att vi har borde ju spelare snarare byta till oss, inte från oss. Nyfiken till anledningen är man absolut.
Nu har vi en spelare i 98 landslaget (boqvist) och ingen spelare i 99 landslaget.