Inlägg: 1696952
Sv: A proposito de nada
Carl Lejonkräk: Absolut, jag refererar till hela fjolårssäsongen. Och slutspelet 13/14.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
honken21:
Refererar du till hela förra säsongen har du fantastiskt dåligt minne. Utan Starkbaum hade Brynäs förlorat ännu fler matcher än vad man gjorde.
Refererar du till hela förra säsongen har du fantastiskt dåligt minne. Utan Starkbaum hade Brynäs förlorat ännu fler matcher än vad man gjorde.
+ 2