Inlägg: 1696958
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Johan Norrström: Jag menar att laget till stor del speglades av ett osäkert målvaktsspel. Det spred osäkerhet i hela laget. Inte lätt att spela med självförtroende när man inte litar på sin målvakt. Brynäs hade ett mycket bättre lag i övrigt för att hamna i den situation man gjorde.
Sv: A proposito de nada
Johan Norrström: Starkbaum är en 2a keeper! Hoppas att Felix tar första spaden!
+ 2
Refererar du till hela förra säsongen har du fantastiskt dåligt minne. Utan Starkbaum hade Brynäs förlorat ännu fler matcher än vad man gjorde.